.


Sigo con mi proyecto de compartir la música que a mi personalmente me gusta con la gente que quiera ... y si al mismo tiempo consigo
hacer feliz a alguien me doy por satisfecho
!!!

Para cualquier duda, consulta o sugerencia podeis contactar conmigo a traves del correo electrónico lamusicadepere@gmail.com

Pere


domingo, 10 de julio de 2016

Dieter Ilg, Mike Stern, Bob Berg, Randy Brecker, Jim Beard, Peter Erskine - Summerhill (1991)






01. It's getting better
02. Springfever
03. The shadows of the fall
04. Summerhill
05. All childrens love song
06. Somersault
07. Under the skin of the earth


Dieter Ilg (bass), Bob Berg (saxophone), Randy Brecker (trumpet), Jim Beard (keyboards), Mike Stern (guitar), Peter Erskine (drums).


https://1fichier.com/?5hwf17c419

5 comentarios:

  1. Track 7 not downloading. Can you fix when you have the time, please?

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Acabo de comprobar el enlace y el contenido ... están todas las pistas ....

      Eliminar
  2. It is in the folder but will not extract. I have tried eight times now; same error every time. The system can not find the path. Help, please.

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Si me proporcionas una dirección de correo te lo puedo enviar directamente ....

      Eliminar
  3. Not to worry; I just found the track on pastebin. I am sorry to have troubled you with this. You have THE BEST blogs! Thank you.

    -RoBurque

    ResponderEliminar